Scroll to top

Как да развием собствен бранд

''БРАНДЪТ'' - като причина да започнем

Брандът е продукт, услуга или идея, чиято цел е  публично да се разграничава от други продукти, услуги или концепции, така че да може лесно да бъде споделяна, запомняна и обикновено предлагана на пазара (още наречена – марка). 

  • Името на бранда е името на дадения продукт – “Вашият продукт”.
  • Името на бранда е изклиучително важно, то е огледалото и вашето лице както и лицето което ще виждат хората когато се сблъскат с него. 

Структурата на вашето име или още наречено “Лого” е първата стъпка към един креативен и успешен бизнес. 

 В него трябва да се обърне внимание за тексовото съдържание, видове шрифт, пропорция, силата на цветовата палитра която е изполвана и по какъв нащин влияе тя на клиентите.

Цветовата психология  на вашият бранд обаче се създава при проучване и консултирано време с клиент, при което се извличат няколко основни точки от вашата идея, по които да се наблегне в играждането на перфектната идентичност.

След изграждането на вашата идея от стъпка “ Ваше Лого” oтиваме към втората много важда стъпка от вашият бизнес

А тя е именно Брандирането.

 

Брандиране

Брандиране е процес на създаване и разпространение на името на марката. Брандиране може да се прилага към цялата корпоративна идентичност, както и на отделни имена на продукти и услуги.

 Какво е идентичност?

Идентичността на бранда е забележимият елемент на бранда (например – цветът запазена марка, лого, име, символ), който установява и различава бранда в съзнанието на целевата аудитория. То е от решаващо значение за израстването на бранда на вашата компания.

От Къде идва думата Брандиране?

“Брандиране” още от средновековието означава ‘’Белязване”. А именно белязването на животни, престъпници, и обвинени във бещерство. Под белязване се има предвид “ Жигосване с нагорещени прътове” с цел те да станат отличими и бързо разпознаваеми от дръгите хора.

В днешни дни, макар и да не се изполват старите тълкувания на думата, тя е запазила същественият си смисъл. А той е “ създаване на разпознаваема идентичност, различимост на продукти, услуги, обекти, компании и др” или още казано, Брандът означава: – “Различим”

Съзществува обаче една важна част от неговият смисъл:

Създаването на тази индивидуалност не зависи само от неиният притежател или този който я създава, но и от потребителите.

Какво влияние оказват те?

 

Потребителите в "БРАНДА"

КАТО ВАЖНА РОЛЯ В НЕГОВОТО РАЗВИТИЕ

Удовлетвореността на потребителите от взаимодействието им с продукта заема централно място в изучаването на потребителското поведение, тъй като на удовлетвореността се гледа като на необходимо условие, потребителите да харесват и следват продукта.

Тук обаче съществува и емоционалните ниуанси от вашият продукт към клиента, а именно:

  • Емоцията движи бранда. Затова е ключов фактор за изграждане и затвърждаване на взаимоотношенията между един потребител и даден бранд е именно емоционалната връзка, която се създава между тях. Връзката между потребителя и бранда е дълбоко лично преживяване, което може да се характеризира като любов. 

 

Всеки един бранд има своите отличими черни с които е леснозапомнящ и бързо разпознаваем от голяма аудитория зрители. Дали с услугите които притежава или с забежителният си брандинг дизайн, всеки един детайл е пряко свързан. От неговото лого до цялостният му бизнес модел. В дизайнът обаче става дума за емоционална привързаност към Бранда.

Цветовете оказват голямо влияние в даден дизайн, и самите те определят характера на вашата идентичност. Те могат да предизвикат чувство за луксозност, острота, мекота, спокоиствие, сигурност, така че идеята на вашият бизнес да отговаря на цветовата палитра на Бранда.

За да стигнем обаче към това преживяване трябва да изградим една наистина добра и отличима идентичност.

3-те стъпки към развитието на твоят Бранд​

1. Бъди Различен

Каквото и да създаваш, открии прищината за която “ развиваш”, открии качествата които ти помагат да “ започнеш” и тогава ще разбереш кое те прави различен.Личният ти бранд, трябва да бъде отражение на теб самия,твоята личност и твоите интереси. Тогава, развитието ще бъде много по-естествено и прогресът ти ще бъде по-голям.

2. Добро Онлайн Присъствие

Добрият сайт е отлично средство да започнеш изявата си пред света по добър и подобаващ начин. Тогава, твоето лице ще бъде видимо за всеки зрител, и твоята реклама ще може да достигне до всяка личност, и всяка аудитория. Подобри своето онлайн присъствие в социални мрежи или чрез подобаваща уеб реклама.

3. Сдобии се с рекламни материали

Дизайнът към твоята идентичност  включва разработването на всички печатни рекламни материали за твоят бранд , необходими за нейната дейност. Визитки, Флаери, Плакати, Папки, Каталози.
Както и специфични брандирани продукти като: Чаши, Тефтери, Календари и други.
Не подценявай силата на добрият пълноцветен печат и каква следа може да остави той в твоята реклама и твоето развитие.Всеки един печатен продукт, от графичното оформление към изграждането му представлява изкуството на твоето качество.

Author avatar
Вектори Дизайн
Администратор в Vectory Company
Нашият сайт използва "Бисквитки (Cookies)"
Call Now Button