01.
Какво е целева страница?
В дигиталния маркетинг целевата страница е самостоятелна уеб страница, създадена специално за маркетингова или рекламна кампания. Целевите страници са проектирани с един фокус или цел, известна като призив за действие (или накратко CTA).
Това е фокусът, който прави целевите страници най-добрият вариант за увеличаване на процента на реализация на вашите маркетингови кампании и намаляване на разходите ви за придобиване на потенциален клиент или продажба.
02.
Какво трябва да съдържа?
1. Уникално предложение за продажба
Тук е мястото да покажете на бъдещите си клиенти защо им трябва продуктът или услугата, която предлагате. Това е и отговора на въпроса 'Защо моята оферта е по-различна от останалите на пазара?'.
2. Главна картинка / видео
Първите впечатления са важни и главното изображение (или фоновото видео) вероятно е първият визуален елемент от вашата целева страница, който посетителите ще видят.
3. Характеристики и предимства
Каква е разликата? Характеристиката е специфично качество на вашия продукт или услуга, докато ползата описва положителното въздействие, което характеристиката има.
4. Отзиви
Накратко казано, социалното доказателство е влиянието, което хората около нас имат върху решенията, които вземаме.
5. Призив за действие
Целевата страница трябва да съдържа бутон с призив за действие и да се фокусира само върху едно единствено действие, което искаме потребителите да предприемат.
03.
Какви са предимствата?
Фокус върху едно действие, което искаме потребителите да предприемат
Увеличаване на продажбите или контактите през уеб сайта
Спестяване на време от изработка на сайт с много страници
04.