Как да развием бранда си с помощта на YouTube?

В днешно време живеем в един забързан свят, в който повечето хора нямат време да гледат реклами по телевизията, нито да ги четат във вестника, което е ясен показател, че навиците на потребителите се променят. Следователно развитието на вашия бранд по отношение на рекламите зависи до голяма степен от способността ви да се адаптирате спрямо промените във външната среда. Проучванията показват, че хората предпочитат да гледат видео в интернет, вместо дори да четат публикации, и ако към това се добави емоционалния компонент, който видео маркетингът има, то това е нещото, което го прави още по-заразителен, тъй като дава ефект за секунди.

От тук следва да се направи заключението, че онлайн рекламите във видео формат са задължителни за всяка модерна компания. Най – подходящата платформа за такъв тип маркетинг е YouTube, защото е най – големият сайт за видеосподеляне в света. Ако смятате, че вашият бранд предлага много, но не постига необходимите успехи и това по една или друга причина се дължи на рекламата, най – вероятно, е защото не рекламирате на правилните места. Продължавайте да четете и ще разберете как да използвате YouTube като източник на приходи и начин за привличане на нови клиенти. 

Professional youtuber and vlogger recording a video at home

Защо да използвате YouTube за развитието на вашата марка?

Видеото, както се спомена преди малко, се превърна в предпочитан формат за потребителите днес. Този медиум на комуникация е визуален, може лесно да се споделя, създава силни емоционални връзки с клиентите, което води до това да останете в тяхната памет за по – дълго време, отколкото бихте със стандартна телевизионна реклама. Това ще ви помогне да се отличите сред останалите във вашия сектор и дори може да придобиете голяма популярност, благодарение на социалните мрежи.

Създаването на клипове в платформите за видеосподеляне притежава множество позитиви. Видеоклиповете умеят да забавляват, информират, мотивират, генерират ангажираност и предоставят ценно съдържание на потребителите. За това ще бъде от изключителна полза за развитието на вашия бизнес. Много е важно щом вземете решението да започнете да създавате и споделяте съдържание в YouTube, да си изградите подробна и конкретна маркетингова стратегия, както бихте с всеки друг вид реклама. Това е необходимо, защото чрез видеата, потенциалните ви клиенти трябва да разберат какво точно можете да им предложите. Ако съдържанието ви е разхвърляно, объркващо и без ясен мотив за това, какво искате да предадете на зрителите, те ще се откажат да ви гледат, защото тази хаотичност ще остави в тях неприятно чувство и следователно фирмата ви ще загуби клиенти, колкото и добър да е продуктът или услугата, които предлагате.

Полезни съвети за YouTube реклама

Professional youtuber and vlogger shooting a video at home

Определете целта си

Първата важна стъпка при създаването на YouTube канал за компанията ви e да определите неговата тема. Повече от ясно, е че темата на канала трябва да е тясно свързана с предмета на дейност на вашето предприятие. Ако например се занимавате с търговия с авточасти, направете канал, в който говорите за коли и по – конкретно, елементите, от които са изградени те. А например, ако сте собственик на школа, в която преподавате на хора дадено умение, можете да създадете поредица от видеоклипове, в която предавате на зрителите част от знанията, на които учите и в школата, но в по – съкратен вид, достатъчен да покажете качеството на преподаване и полезността на самите знания, но не до толкова, че да обезсмислите записването им на уроци. Целта е точно като при рекламата, да привлечете вниманието и любопитството на хората, за да се запишат те при вас. 

Друг подход, който можете да предприемете е да давате съвети на тези, които биха искали да имат свой бизнес във вашата индустрия. Много подходящ метод за това е да разкажете историята на компанията ви и да предупредите зрителите, какви трудности е възможно да срещнат при създаването, и ръководенето на подобен вид предприятие. Може да давате практични идеи и съвети от вашия опит, което не само ще привлече много хора, които да гледат вашите клипове, но ще дойдат и много нови клиенти, тъй като чрез видеата ви, ще спечелите доверието им към вас и продуктите, които предлагате.

Оптимизирайте канала си

Знаете ли, че колкото и добро да е съдържанието ви, ако профилът ви е непълен, видеата ви ще стигат до много по – малко хора? Най-важната информация, която трябва да попълните в канала си в YouTube е:

Couple blogger vlogger and online influencer

Познавайте добре аудиторията си

Ако публиката ви е главно изградена от млади хора и дори деца, не се препоръчва да се обръщате към тях с официален тон или да ги наричате „вие“, когато говорите в единствено число. В този случай се обърнете към тях с по-неформален тон, бъдете близки и естествени. И не забравяйте, че това, че сте близо, не означава, че не можете да бъдете професионални. Това, което постигате, е че зрителите ви, ще ви виждат като човек, на когото могат да се доверят, което е много важно и е една от основните причини за създаването на канала. От друга страна, ако изберете като тематика да давате съвети за бизнес, то най – вероятно публиката ви ще се състой предимно от бизнесмени и бъдещи или настоящи предприемачи. Към тях, естествено, е хубаво да се обръщате официално и с уважение, за да ви уважават и те. По тези причини, е от изключителна важност да познавате вашата аудитория.

Създавайте качествени видеоклипове

Освен стойностното съдържание, един от другите ключови елементи, за да е успешен този вид маркетинг е самото качество на видеата. Дори това, което казвате да е наистина важно, много лесно ще изгубите вниманието на хората, ако видеото не е с високо качество. Преди да започнете да снимате и качвате съдържание на канала си, се постарайте да отделите необходимата сума от бюджета на фирмата за закупуването на професионална камера, статив и софтуер за обработка на видеата. По този начин ще привлечете много хора в канала ви, защото комбинацията между стойност и качество на видеото е гарантираният път към успеха. Ако вие самите не притежавате умението за обработка на видеа е повече от задължително или да се научите или да наемете човек, който може да работи с такъв вид софтуер. Това е толкова важно, защото дори съдържанието да е стойностно и картината да е с високо качество, ако крайният продукт е нарязан, прескача или просто е неподвижен и скучен, отново ще се постигне негативен ефект.

Broadcasting on air at the radio station

В заключение

Без значение какъв е предметът на дейност на вашия бизнес, за да бъде успешен той, трябва да умее да се адаптира към промените в технологиите и поведението на потребителите. Точно поради тази причина, сега е най – подходящият момент да включите създаването на YouTube канал като неотлъчен елемент от вашата маркетингова стратегия.

Ако имате нужда от съдействие с Вашия , непременно се свържете с нас за безплатна консултация!

    Author avatar
    Вектори Дизайн
    Администратор в Vectory Company
    Call Now Button