Skip links

5 причини защо всеки бизнес се нуждае от графичен дизайнер

Времето на банерите, направени с Paint отдавна отмина. Днес потребителите все повече обръщат внимание на визуалното представяне на вашия бранд и именно това е едно от първите неща, които ще забележат.

В зависимост от това дали визуалните елементи във вашия сайт, социални мрежи или дори брандирането на магазина ви, са достатъчно удовлетворителни, потенциалните ви клиенти ще вземат решение дали искат да продължат комуникацията с вас и дали искат да се възползват от вашите оферти.

Ако все още се съмнявате, че вашият бизнес има нужда от професионален графичен дизайнер, в следващите редове обобщаваме 5 убедителни причини, които вярваме, че ще променят мнението ви.

Помага ви да създадете уникална визуална бранд идентичност

Едва ли има бизнес, който да не иска да се отличи от своите конкуренти и да се радва на широка разпознаваемост от целевата си аудитория. Един от начините да постигнете това е като изградите уникална бранд идентичност, част от която е и визуалната бранд идентичност.

Цветовете, шрифтовете, стилът, дори и логото са неизменна част от тази визуална идентичност на марката, а опитният графичен дизайнер ще ви позволи да създавате графични материали във вашия отличаващ се стил, които да говорят на потребителите.

Как да сте сигурни, че сте изградили бранд идентичност? Запитайте се могат ли клиентите да разпознаят, че това е вашият бранд, още преди да са прочели текста върху банера или рекламата?

Ако отговорът е не, имате нужда от спешни подобрения във вашия графичен дизайн. В случай, че наемането на графичен дизайнер не сред текущите ви приоритети, има алтернатива.

Разгледайте платформата за графичен дизайн Design Expert, която ви позволява да получите нужните ви графични материали, изработени от професионалисти. Абонаментните планове са достатъчно гъвкави, за да отговорят на нуждите на ваши бизнес. А на вас не се налага да правите допълнителни инвестиции в наемането на дизайнер в екипа.

Успява да ангажира вашите потенциални клиенти

Дизайнът на вашия сайт, продукти и реклами, до голяма степен е от значение, за да може да привлече и ангажира вниманието на вашите потенциални клиенти. А за да бъде това възможно, дизайнът трябва да “говори” на техния език, така че да накара потребителя да се идентифицира с вашия бранд и да поиска да се възползва от услугите ви, или да купи продуктите ви.

Затова и добрите дизайнери са опитни психолози, които умело боравят с цветове, шрифтове и образи, за да привлекат аудиторията.

Създава доверие у потребителите

Да спечелите доверието на потребителите е необходимо условие, за да ги превърнете във ваши клиенти и адвокати на марката. Съвременните потребителите обаче се радват на много внимание от страна на брандовете и са изключително взискателни.

Затова вашите графични материали трябва да бъдат на високи ниво и да им подскажат, че ви сте точно брандът, от които те се нуждаят. Непрофесионалните дизайни създават съмнение в достоверността на вашата компания и могат да окажат негативно влияние върху продажбите ви.

Помага ви да разказвате истории по впечатляващ начин

Сторителингът или просто разказването на истории е похват, който много брандове използват за комуникация със своята аудитория. Причината той да бъде толкова успешен, е че още от векове хората са свикнали да разказват истории и да слушат такива.

Днес, за да се отличи вашата история, е нужно тя да бъде подкрепена с подходящите визуални материали – видео, инфографики, банери и т.н. всичко това прави историята много по-увлекателна и увеличава възможността да постигнете заложените маркетинг цели.

Автор:

Мишел Радославова

Head Copywriter

Explore
Drag