

01.
Контактна Форма
Можем да ви предложим 3 различни вида контактна форма: Според спецификата на сайта - статична, за запазване на час и динамична, която може да изчислява цена.
1. Статична контактна форма
2. Форма за запазване на час
3. Динамична контактна форма
02.
Инструменти
Подбрали сме най-важните инструменти за всеки сайт за услуги. Ние ще извършим необходимата настройка и поддръжка.
Оптимизиране на скоростта на зареждане
Оптимизиране на картинките
Базова SEO
Оптимизация
Резервни Копия
Сигурност
Седмични отчети
04.
Реклами в Google
Защо ви е сайт, ако никой не го посещава?
За да не страдате от този проблем, ние ще се погрижим за вашите рекламни кампании.
За разлика от нашите конкуренти, нашата основна цел е вие да достигнете до нови клиенти.
Ние не просто създаваме сайтове, ние създаваме сайтове, който продават.
Всяка една рекламна кампания минава през следните фази:
Подбиране на ключови думи
Рекламата в Google се активира, когато потребителите търсят ключова дума, която е важна за вашия бизнес. Например, ако имате фирма за ремонт на покриви, една от ключовите думи, която ще активира рекламата е "ремонт на покриви". Всяка една рекламна кампания започва с правилния подбор на ключови думи.
Подготвяне на рекламни послания
За да накарате потребителите да кликнат върху вашата реклама, е необходимо тя да привлича вниманието и да буди интерес. Това е най-важната стъпка за една успешна рекламна кампания. Нашият маркетингов и копирайтинг отдел ще представи бизнеса ви по най-добрия начин.
Оптимизация на рекламата
Не можем просто да пуснем вашата реклама и да забравим че съществува. Необходимо е рекламата да се следи всеки ден и да се оптимизира през няколко седмици. Тази оптимизация включва следните фази:
- Фаза 1 (1 ~ 3 седмицa) - След като пуснем вашата реклама, е важно да съберем първоначална информация за основните показатели като например "средна цена на клик" и "средна цена за продажба или обаджане.
- Фаза 2 (4 ~ 7 седмицa) - След като имаме тези основни данни, настройваме вашата кампания за максимални резултати
- Фаза 3 (8 ~ 12 седмицa) - Не всеки потребител е готов да купи вашата продукт или услуга веднага, за това е важно да им напомняме за вас, където и да отидат.
03.