Skip links

Фирмен
Уеб Сайт

Предлагате услуга и искате повече хора да разберат за нея?

01.

Контактна Форма

Можем да ви предложим 3 различни вида контактна форма: Според спецификата на сайта - статична, за запазване на час и динамична, която може да изчислява цена.

1. Статична контактна форма


2. Форма за запазване на час

3. Динамична контактна форма


Разбери колко
струва изработката
на твоя сайт

02.

Инструменти

Подбрали сме най-важните инструменти за всеки сайт за услуги. Ние ще извършим необходимата настройка и поддръжка.

Оптимизиране на скоростта на зареждане

Оптимизиране на картинките

Базова SEO
Оптимизация

Резервни Копия

Сигурност

Седмични отчети

04.

Реклами в Google

Защо ви е сайт, ако никой не го посещава?

За да не страдате от този проблем, ние ще се погрижим за вашите рекламни кампании.

За разлика от нашите конкуренти, нашата основна цел е вие да достигнете до нови клиенти.

Ние не просто създаваме сайтове, ние създаваме сайтове, който продават.

Всяка една рекламна кампания минава през следните фази:

Подбиране на ключови думи

Рекламата в Google се активира, когато потребителите търсят ключова дума, която е важна за вашия бизнес. Например, ако имате фирма за ремонт на покриви, една от ключовите думи, която ще активира рекламата е "ремонт на покриви". Всяка една рекламна кампания започва с правилния подбор на ключови думи.

Подготвяне на рекламни послания

За да накарате потребителите да кликнат върху вашата реклама, е необходимо тя да привлича вниманието и да буди интерес. Това е най-важната стъпка за една успешна рекламна кампания. Нашият маркетингов и копирайтинг отдел ще представи бизнеса ви по най-добрия начин.

Оптимизация на рекламата

Не можем просто да пуснем вашата реклама и да забравим че съществува. Необходимо е рекламата да се следи всеки ден и да се оптимизира през няколко седмици. Тази оптимизация включва следните фази:

  • Фаза 1 (1 ~ 3 седмицa) - След като пуснем вашата реклама, е важно да съберем първоначална информация за основните показатели като например "средна цена на клик" и "средна цена за продажба или обаджане.
  • Фаза 2 (4 ~ 7 седмицa) - След като имаме тези основни данни, настройваме вашата кампания за максимални резултати
  • Фаза 3 (8 ~ 12 седмицa) - Не всеки потребител е готов да купи вашата продукт или услуга веднага, за това е важно да им напомняме за вас, където и да отидат.

03.

Проекти

04.

Инструменти
Explore
Drag