Skip links

Фирмен
Уеб Сайт

Предлагате услуга и искате повече хора да разберат за нея?

01.

Контактна Форма

Можем да ви предложим 3 различни вида контактна форма: Според спецификата на сайта - статична, за запазване на час и динамична, която може да изчислява цена.

1. Статична контактна форма


2. Форма за запазване на час

3. Динамична контактна форма


02.

Инструменти

Подбрали сме най-важните инструменти за всеки сайт за услуги. Ние ще извършим необходимата настройка и поддръжка.

Оптимизиране на скоростта на зареждане

Оптимизиране на картинките

Базова SEO
Оптимизация

Резервни Копия

Сигурност

Седмични отчети

04.

Реклами в Google

Защо ви е сайт, ако никой не го посещава?

За да не страдате от този проблем, ние ще се погрижим за вашите рекламни кампании.

За разлика от нашите конкуренти, нашата основна цел е вие да достигнете до нови клиенти.

Ние не просто създаваме сайтове, ние създаваме сайтове, който продават.

Всяка една рекламна кампания минава през следните фази:

Подбиране на ключови думи

Рекламата в Google се активира, когато потребителите търсят ключова дума, която е важна за вашия бизнес. Например, ако имате фирма за ремонт на покриви, една от ключовите думи, която ще активира рекламата е "ремонт на покриви". Всяка една рекламна кампания започва с правилния подбор на ключови думи.

Подготвяне на рекламни послания

За да накарате потребителите да кликнат върху вашата реклама, е необходимо тя да привлича вниманието и да буди интерес. Това е най-важната стъпка за една успешна рекламна кампания. Нашият маркетингов и копирайтинг отдел ще представи бизнеса ви по най-добрия начин.

Оптимизация на рекламата

Не можем просто да пуснем вашата реклама и да забравим че съществува. Необходимо е рекламата да се следи всеки ден и да се оптимизира през няколко седмици. Тази оптимизация включва следните фази:

  • Фаза 1 (1 ~ 3 седмицa) - След като пуснем вашата реклама, е важно да съберем първоначална информация за основните показатели като например "средна цена на клик" и "средна цена за продажба или обаджане.
  • Фаза 2 (4 ~ 7 седмицa) - След като имаме тези основни данни, настройваме вашата кампания за максимални резултати
  • Фаза 3 (8 ~ 12 седмицa) - Не всеки потребител е готов да купи вашата продукт или услуга веднага, за това е важно да им напомняме за вас, където и да отидат.

04.

Инструменти

Explore
Drag